Vietnes pārbaude

Neatkarīgi no tā ko mēs katrs domājam par savu vietni pastāv objektīvi konstatējamas problēmas, kas pazemina vietnei uzstādīto mērķu izpildi un vājina vietnes zīmola reputāciju. Šīs daudzveidīgās problēmas var iedalīt trīs grupās.

1. Vietne ir lēna

Par lēnu vietni var saukt tādu, kura ielādējas ilgāk par 1.5 sekundēm. Šis ir nozīmīgs faktors, jo vairāk kā 50% lietotāju vietnes apmeklē ar mobilajām ierīcēm, izmantojot mobilo internetu. Rezultātā vietnes bez atbilstošas optimizācijas ielādējas daudzkārt ilgāk, nekā lietotājiem šķiet patīkami.

"Google veica pētījumu un atklāja, ja meklēšanas rezultātus attēlo par 0.5 sekundēm lēnāk, tad apmeklējums krītas par 20%"

"Amazon pētījumā noskaidroja, ka, samazinot vietnes ielādes laiku par 100 milisekundēm, pārdošanas apjoms palielinās par 1%"

2. Vietnē ir anomālijas

Anomālija - novirze no normas, vispārējās likumības.

Standarta elementiem (izvēlne, grozs, logo utt.) ir jāuzvedas līdzīgi kā lielākajā daļā vietņu. Hipersaitēm ir jāatver nosaukumam atbilstošs resurss. Tāpat, pastāv anomālijas, kas ir katrai vietnei unikālas, kuras var saukt par anomālijām vietnes kontekstā. Jebkura anomālija rada apjukumu lietotājam un tā vietā, lai lietotājs koncentrētos darbības izpildei viņš sāk domāt par to, kā vai kur vispār darbību izpildīt.

3. Vietnē ir neatklāti defekti

Defekti parasti rada postošu efektu, kā lietotāja pieredzē tā arī Jūsu biznesam. Piemēram, lietotājs nespēj nospiest pogu, izlasīt informāciju, apskatīt attēlu, lejupielādēt failu. Defektu gadījumā lietotājs uzreiz ir dusmīgs līdz ar to šādas situācijas nedrīkst pieļaut.

Dusmīgi lietotāji vietnē ilgi neuzturas un arī nelabprāt iegriežas atkārtoti. Šāda lietotāju uzvedība ilgtermiņā vietni pārvērš par "spoku pilsētu", kurā pat vietnes īpašnieks vairs nesaskata vajadzību veikt jebkādas darbības.

Risinājums

Aicinu iepazīties ar "Creative Ninjas" risinājuma piedāvājumu. Apskatiet to un sākam darbu.